Notice-and-Takedown

U kunt van de notice-and-takedownprocedure (NTD-procedure) gebruikmaken wanneer u een klacht, melding of verzoek heeft over informatie die door JFXcomm wordt gehost. De procedure is gebaseerd op de gedragscode van de Dutch Hosting Provider Association. JFXcomm hanteert de volgende uitgangspunten:

  • JFXcomm kan u het beste van dienst zijn als u deze procedure volgt. Wanneer u op een andere wijze een klacht indient zal JFXcomm u altijd terugverwijzen naar deze pagina.
  • JFXcomm verwacht dat u eerst de persoon aanspreekt die de informatie in kwestie op het internet heeft gezet. Als u geen contactpoging hebt ondernomen, wordt u verzocht dit alsnog te doen.
  • Als uit uw klacht niet blijkt dat de informatie onmiskenbaar onrechtmatig is, wijst JFXcomm uw verzoek af
  • Wanneer u om identificerende gegevens vraagt maar u heeft geen reĆ«el belang bij identificatie, dan wijst JFXcomm uw verzoek af.
  • JFXcomm streeft ernaar om binnen twee werkdagen contact met u op te nemen over uw klacht.
  • Na afhandeling van uw klacht zal JFXcomm altijd de betrokken klant informeren.

U kunt uw klacht sturen naar abuse@jfxcomm.nl. Vermeld in uw klacht de volgende informatie:

  • Uw naam, het e-mailadres en telefoonnummer waarop u rechtstreeks te bereiken bent en eventueel de naam van uw bedrijf of instantie.
  • De URL of andere verwijzing naar het materiaal waarop uw klacht betrekking heeft.
  • Een toelichting waarom het desbetreffende materiaal onrechtmatig is.
  • Welke actie u van JFXcomm verwacht, bijvoorbeeld het blokkeren van informatie.

Let op: als de door u aangeleverde informatie onvolledig of ontoereikend is, zal JFXcomm altijd eerst verzoeken om aanvullende informatie voordat er tot actie wordt overgegaan.

Scroll to Top